Jste nakaženi

martin na powerbloom.com.hk martin na powerbloom.com.hk
Pondělí Září 14 19:30:23 CEST 2020

Dobrý den.
Jsem programátor, který hacknul 0C vašeho zařízení.

Jste pod dohledem déle než dva měsíce. Na webu pro dospělé, který navštěvujete, došlo k infekci virem.
Virus Trojan poskytuje přístup a kontrolu nad infikovaným systémem.
Vidím vše, co se děje na vaší obrazovce, jaké weby jste navštívili, zapnout kameru a mikrofon, bez povšimnutí.

Také jsem stáhl všechny vaše kontakty, všechny vaše přátele a získal přístup k sociálním sítím a korespondenci.

Pak jsem upravil video, kde jste zachyceni VY. Je rozdělena na dvě poloviny: na jedné straně se uspokojíte,
na druhou stranu video, které jste právě sledovali.

Chcete, abych to poslal všem vašim přátelům a kontaktům?
Mohu také zveřejnit hesla pro váš e-mail a posly.

Váš život může být zničen.

Abyste tomu zabránili, musíte zaplatit výkupné:
Zašlete 1000 $ (USD) do určené bitcoinové peněženky (pokud nejste obeznámeni s bitcoinovým systémem, zadejte v Google „jak nakupovat bitcoiny“).

Bitcoinová adresa pro platbu (peněženka BTC): 12uhnb8c9yy589fv7cchgGzwBfe8w1ddJT

Po obdržení platby okamžitě smažu všechny materiály o vás a už vás nikdy nebudu rušit.
Na provedení platby máte 50 hodin (více než 2 dny) od data přečtení tohoto dopisu.

K tomuto dopisu jsem již obdržel oznámení o přečtení.
Nepokoušejte se mě sledovat, nezanechávám žádné stopy.
Čas je pryč

Hodně štěstí.