Vás systém byl napaden virem. Vase zarízení bylo úspesne hacknuto.

Lilliana kdl.drsko na police.gov.ml
Pondělí Únor 22 01:01:41 CET 2021

Ahoj.
Sleduji vaše zarízení online dlouho a dokázal jsem ho hacknout. Nebylo to pro me težké, protože jsem v tomto oboru dlouho.

Když jste navštívili porno stránku, dokázal jsem do vašeho pocítace dát virus, který mi umožnil plný prístup k vašemu zarízení, a to ke kamere, mikrofonu, hovorum, zprávám, obsahu na obrazovce, telefonnímu seznamu, heslum do všech sociálních sítí , atd.

Abych skryl svuj virus, napsal jsem speciální ovladac, který se aktualizuje každých nekolik hodin a znemožnuje jeho detekci.

Porídil jsem videozáznam vaší obrazovky a kamery a pripojil jsem video, kde jedna cást obrazovky obsahuje video vaší masturbace a druhá cást pornografické video, které jste v tomto okamžiku otevreli.

Mohu bezpecne prenést všechna data z vašeho zarízení na internet, stejne jako na všechny vaše kontakty, posly a sociální síte.
Také mohu komukoli poskytnout prístup k vašim sociálním sítím, e-mailum a poselum.

Pokud nechcete, abych:
Prevedte 1000 $ do mé bitcoinové peneženky.

Dávám vám 48 hodin na prevod vašich penez. Udelám to jinak.
Hodiny se spustí automaticky, když otevrete e-mail.
Také jsem byl automaticky upozornen, když byl tento e-mail otevren.

Pokud nevíte, jak prevést peníze a co je to bitcoin. Poté na Googlu zadejte „Koupit Bitcoin“.
Adresa mé Bitcoin peneženky: bc1qasrddutugcfel7hfj62f76nrnw2l53t7ldc7lk

Jakmile obdržím prevod požadované cástky, systém me automaticky informuje o prijaté platbe a požádá me o smazání všech údaju, které jsem od vás obdržel.
Potvrdím tedy odstranení.

Neobtežujte se nikde si stežovat, protože peneženka nesleduje poštu, odkud dopis pochází, a není sledována a vytvárena automaticky, takže mi nemá smysl psát.
Pokud se pokusíte tuto zprávu s nekým sdílet, systém automaticky odešle požadavek na servery a on bude pokracovat v prenosu všech dat na sociální síte. Zmena hesel na sociálních sítích, e-mailu a zarízení vám také nepomuže, protože všechna data jsou již stažena do mého serverového clusteru.

Hodne štestí a nedelejte nic hloupého.