Všechna vaše data byla zkopírována. Váš systém je ohrožen.

Madalynn Hines import2 na etsvina.com.vn
Úterý Říjen 12 20:27:39 CEST 2021

Ahoj. Mám  pro vás  špatnou zprávu. (Tohle  je poslední  varování.)

Když jste  navštívili porno  stránku, dokázal  jsem do  vašeho pocítace  dát virus,  který mi  umožnil  plný prístup  k vašemu  zarízení, a  to ke  kamere, mikrofonu,  hovorum, zprávám,  obsahu na  obrazovce, telefonnímu  seznamu, heslum  do všech  sociálních sítí  ,  atd.

Nahrál jsem  všechny vaše  informace, data,  fotografie a  historii prohlížení  na své  servery. Mám prístup  ke všem  vašim datum,  messengerum,  sociálním sítím, e-mailum,  historii chatu  a kontaktum.

Muj  virus aktualizuje  signatury a  zustává pro  antivirový software  neviditelný. Pri shromaždování  informací o  vás jsem  zjistil, že  jste  velkým fanouškem  webových stránek  pro dospelé  a sledujete  návyková videa,  pricemž se  velmi dobre  bavíte.

Porídil jsem  videozáznam vaší  obrazovky a  kamery a  pripojil  jsem video,  kde jedna  cást obrazovky  obsahuje video  vaší masturbace  a druhá  cást pornografické  video, které  jste v  tomto okamžiku  otevreli.

Také mohu komukoli  poskytnout prístup  k vašim  sociálním sítím,  e-mailum a  poselum.

Mohl bych  ti navždy  znicit povest.

Myslím,  že to  opravdu nechcete,  vzhledem ke  specifikum  videí, která  rádi sledujete (víte  presne, co  mám na  mysli), by  to pro  vás vedlo  ke skutecné  katastrofe.

Vyrešíme to  takto: Vy  mi  prevedete 22000  koruna ceská  (Kc) (v  bitcoinovém ekvivalentu  podle kurzu  v dobe  prevodu) a  já tu  špínu hned  odstraním. Poté na  sebe zapomeneme.

Také slibuji,  že deaktivuji  a odstraním  veškerý malware  z vašich  zarízení. Své slovo  vždy dodržím.

Pokud  nevíte, jak  prevést peníze  a co  je to  bitcoin.  Poté na  Googlu zadejte  „Koupit Bitcoin“.

Zde  je moje  bitcoinová peneženka:  bc1q20zm9a02mveps7zdyczxmwvv36qlep0eqzxc2d

Na tuto  platbu máte  50 hodin  (neco pres  2 dny).

Hodiny  se spustí automaticky,  když otevrete  e-mail.
Také jsem  byl automaticky  upozornen, když  byl tento  e-mail otevren.

Pokud  peníze nepošlete,  bude vaše  video a  všechny vaše  údaje zverejneny na  internetu, aby  je mohli videt  všichni lidé  a vaši  blízcí.
Navždy  ti znicím  povest.

Nesnažte se  me najít. Nepokoušejte  se kontaktovat  policii  a další  bezpecnostní agentury,  jinak budou  vaše údaje  zverejneny.

Znám o  vás mnohá  tajemství.

Dávejte si  pozor na  svou povest.