Q: Vice jazycny EMACS, zmena fontu

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Pátek Duben 17 15:27:34 CEST 1998

Zdravim vas vsechny,
                    resim problem, jak ve svem Emacsu 20.2. na
Solarisu cist a psat postu ve vice jazycich. Zatim jsem si
nainstaloval cestinu od Milana Zamazala a MIME podporu tm verzi
7.43.1. V resourcech mam Emacs.Font: *-iso8859-* Kdyz spustim Emacs,
jsem po C-\ schopen psat cesky.  Kdyz zmenim v menu Fontset na
standard a dam M-x iso-accents-mode, mohu psat treba francouzsky, nebo
nemecky.

Prijimani zprav: Prijde mi MIME e-mail (ctu ho rmailem) v kodovani
iso-8859-1, quoted-printable. Chtel bych, aby se mi sam rozkodoval a
aby se font prepnul sam na iso-8859-1. Totez, kdyz prijde iso-8859-2
mail. Zatim musim obsah bufferu RMAIL prenest do jineho, ktery je
read/write, tam dam M-x article-mime-decode-quoted-printable a pak je
jeste potreba rucne zmenit fontset.

Odesilani zprav: Napisu C-x m  a M-x mime-insert-text a mohu vlozit
libovolny text, treba cesky. Na kodovani se mi to ovsem nezepta. Navic
kdyz chci obsah zakodovat, tak si to stezuje
"Symbol's function definition is void: define-program-coding-system "

Predem diky za kazdou radu. Staci mi mozna i jenom pointer na
dokumentaci, ale v infu ani na WEBu jsem ani po puldennim hledani nic
nenasel. Uplne nejlepsi by bylo, pokud nekdo umit v Emailu prijimat a
odesilat MIME emaily v ruznem kodovani, kdybyste mi napsali, jake
baliky pouzivate (v jake verzi a odkud stazene) a vas .emacs soubor.
Budu vam velmi vdecny.

Diky moc,
	  Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>         IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. work +41 (21) 693 5189
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.