Q: Vice jazycny EMACS, zmena fontu

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Úterý Duben 21 15:51:25 CEST 1998

> `tm' je urceno pro Emacs 19.  Stahnete si SEMI
> (ftp://ftp.jaist.ac.jp/pub/GNU/elisp/semi/), melo by to vetsinu problemu
> vyresit, pokud ne, reknete.

Moc diky za radu, pane kolego. Skutecne, vetsinu problemu to vyresilo,
par ne, ale jsou spise jen kosmeticke. Omlouvam se za dalsi otazky,
ale opravdu se mi nepodarilo najit dokument, kde by to bylo vysvetleno
a prohrabavani se zdrojaky mi toho moc nereklo.

> Zkuste pouzit radeji `select-input-method' (`C-x RET C-\').  Nebyl bych
> si zcela jist, zda iso-accents-mode skutecne generuje Latin 1 znaky
> (nevim, nezkousel jsem).
To mi nabizi pouze ceske metody. Jak zjistit, zda iso-accents-mode generuje
Latin 1 znaky, nevim. Nejspis by bylo spravne pouzit napriklad
latin-1-postfix, ale to muj emacs zrejme nezna. Je to tedy potreba
nekde aktivovat? Nebo nejdriv odnekud stahnout? Jestli jsem to dobre
pochopil, tak pak nebude potreba uz delat ani `Set Language
Environment', ani `Select Coding System' a po select-input-method se mi
to nastavi samo?

To, ze jsem musel prepinat `Fontset' bylo tim zpusobeno tim, ze v
jednom byli fonty -8859-1 a v druhem -8859-2 (tam jsem je dostal
dodanim (Emacs.Font: *-iso8859-* do resources). Bohuzel se nevhodne
sparovaly. Ted mam v resourcech
 Emacs.Font: -adobe-courier-*-r-normal--14-140-75-75-m-90-iso8859-*
a chodi to perfektne. Lepsi reseni?

> SEMI poznava kodovani samo.  V Emacsu 20 jsou Latin 1 a Latin 2 znaky
Ano, to funguje vyborne.

Jeste jednou diky.
			Jan Kybic

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>         IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. work +41 (21) 693 5189
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.