telnet z emacsu

Středa Březen 11 21:58:23 CET 1998

kratky na fzu.cz (Michal Kratky) writes:

> emacs 19.34.1 mi umi shell , telnet a rsh. Pri tom vsem je
> v modu shell-mode . V Solarisu v tcsh i v sh opakuje kazdou
> napsanou radku a za kazdou napsanou radkou pise ^M .

^M se odstrani pomoci "stty -onlcr", opakovani radku pomoci
"stty -echo".

Emacs pri "M-x shell" pro svou potrebu spravne nastavi parametry
terminalu "-echo -onlcr". (Pri normalnim spusteni napr. v xtermu jsou
"echo onlcr"). Po telnetu z shell-modu se IMHO nastavuji podle
"defaultu" na strane hosta.

Pokud pouziji "M-x telnet", nebo "M-x rsh", pak se mi spravne nastavi
"-onlcr -echo" (Emacs-19.34.1 na RH 4.2).

> V telnetu do IRIXu ani neopakuje povelove radky, ani na vystupu
> nepridava ^M . Cim to je ?

Nevim, na IRIX nemam pristup, ale asi to opet souvisi s stty.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR