PC-Selection-mode

Matej Cepl CeplM na seznam.cz
Úterý Srpen 17 13:43:36 CEST 1999

Dobry den,

nevite nekdo, proc mi nefunguje PC-selection-mode v EMACSu na
Linuxove konzoli, kdyz pracuje zcela perfektne v Xkach?

Mam RH 6.0CZ nainstalovany z brnenskeho CDcka (README.i386-cs
je ze dne 9.6.1999, 13:09 hodin), zapnuty UNICODE na konzoli
(podle navodu v Czech-HOWTO) a jinak me nenapada nic zvrhleho.
Mohu zaslat .emacs...

Druhy problem (daleko mene podstatny) je, ze mi nefunguje cestina
v Gnome. Pouzivam tedy KDE, ale bojim se bojim, ze Gnome je do
budoucna (jeste hodne dalekeho) ponekud perspektivnejsi. Vsechny
popisky jsou sice cesky, ale font je americky.

				Hezky den a diky za jakoukoli radu

								Matej Cepl