PC-Selection-mode

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pátek Srpen 20 09:40:03 CEST 1999

No, není to až tak složité, mělo by stačit:

- Upravit linuxovou klávesovou mapu pro konzolu, aby posílala na
  potřebné klávesy nějaké escape sekvence (přikládám příklad pro kbd).

- Tyto sekvence namapovat na emacsové klávesy v definičním souboru
  terminálu, kterým je pro linuxovou konzolu term/linux.el (příklad
  přikládám).  Tato věc musí být někde v emacsové cestě, např. já jej
  mám v ~/emacs/term/linux.el a v ~/.emacs mám
  (setq load-path (cons "~/emacs" load-path)).

Tato nastavení by neměla mít nějaké významné vedlejší efekty.
Nejnáročnější na tom je vyhrát si s tou modifikací klávesové mapy.

Milan Zamazal