Syntaxhiglighting podle kontextu

Hanus Adler had na articon.cz
Čtvrtek Prosinec 2 08:46:15 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999 08:34:01 GMT, Polak Michal <Michal.Polak na tconsult.cz> wrote:
>nevite nekdo nahodou o nejakem textovem editoru
>pro Windows, ktery by umel konfigurovatelny syntax
>highlighting zavisly na kontextu? Mam na mysli neco
>jako JavaScript v HTML - normalne by byl highlight
>na HTML znacky a mezi <SCRIPT> </SCRIPT> na JavaScript.
>
>Nejvic by se mi asi libila knihovna do Emacs. Pochybuju,
>ze by ji jeste nikdo nenapsal/nepotreboval.

Vim ve verzi pro Winblows to umi velmi pekne -- viz www.vim.org,
hledejte "gvim". Asi 170 syntaxi je preddefinovano a muzete si
nadefinovat vlastni. Jste-li ale zvykly na emacs, tak Vam patrne vim (vi
improved) nebude prilis vyhovovat.

S pozdravem

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."