Emacs 20.3, Gnus+tm a ukladane zpravy

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Únor 1 22:48:34 CET 1999

   From: "Petr Kolar" <PETR.KOLAR na vslib.cz>
   Date: Mon, 1 Feb 1999 09:16:08 +0100 (MET)

Ahoj,

   >    Neprovadi konverzi 8bit->quoted printable nahodou sendmail? Co se stane
   > kdyz se k dopisu pribali nejaky binarni soubor? Ten by se mel ponechat 8bit
   > nebo zkonvertovat do base64...

to jo, ale problem je v tom, ze do folderu Sent, kam se mi uklada
odeslana posta:

(setq gnus-message-archive-group "Sent")

se mi zaznamena mail v quoted-printable (coz je naprosto skvele
napr. pro vyhledavani pomoci grep v odeslane poste ;-) a navic (a to
jsem si vsiml az ted) nejenom, ze je to v quoted-printable, ale kazdy
znak, ktery je transformovan na =?? predchazi znak s kodem \202
(alespon to tak vidim v Gnus, v souboru je to ciste quoted-printable).

Zkusil jsem nekolik dalsich veci - poslal jsem nekam pryc soubor,
ktery byl v ISO-8859-2 (zarodek novych Linuxovych novin ;-) v
8bit. Emacs mi jej ukazal s ceskymi znaky nahrazenymi za \307 a
podobna zverstva. I presto jsem jej poslal. Vysledek je, ze soubor
dosel v poradku s C-T-E 8bit a ulozen ve folderu Sent je taktez.

Ve ~/.emacs mam nastaveno:

   (setq process-coding-system-alist '((".*" . iso-8859-2)))

A tak nevim, proc tam jsou ty \202. Pomuze mi nekdo, nebo to mam
zabalit a skoncit s pgnus?
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz