Emacs 20.3, Gnus+tm a ukladane zpravy

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Leden 31 14:10:58 CET 1999

Zdravim kolegy, zvlaste ty pouzivajici Emacs :-)

V prubehu vikendu jsem presel z Emacsu 19.34 na 20.3, upgradoval jsem
mailcrypt, bbdb, w3 a tm na posledni verze. Vse mi nadherne funguje s
jedno jedinou vyjimkou...

Ke cteni posty pouzivam gnus. Cteni je naprosto v poradku. Problemy
vznikaji pri odesilani...

Vzdy kdyz napisu zpravu a poslu ji, tak tm automaticky vklada

a to i presto, ze mam nastaveno:

mime-editor/transfer-level na 8 a mime-editor/transfer-level-string na
"8bit".

Muzete mi nekdo prosim poradit? Prosim neradte mi, ze mam prejit
napr. na pgnus nebo vyzkouset semi-gnus. Vse je v planu, ale prvne
musim rozjet tm, pote dalsi.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz