WinWord 2.0

Matěj Cepl Cepl na fpm.cz
Úterý Březen 2 11:32:38 CET 1999

Pujcil jsem kamaradovi stare instalacky WinWordu 2.0CZ, protoze je chtel
nainstalovat na jeden velmi stary a spatny pocitac. Behem predchoziho
instalovani (WinWord 2 uz davno nepouzivam, i kdyz si dodnes myslim, ze
to byl ve srovnani s konkurenci nejlepsi verze Wordu, kterou kdy Bill
vyvinul).

Zlobi se to na me, ze ma poniceny SETUP.INF. Nemohl bych Vas poprosit,
jestli byste nekoukli do svych starych disket, jestli tam tuhle
instalacku nemate (pokud mozno puvodni, ta mrcha SETUP.EXE prepisuje
svoje vlastni instalacky) a nemohli byste mi *.INF poslat?

		Dekuji

				Matej Cepl

Cross-posted to cz.comp.windows.apps.misc