Fuzzy logic search

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Březen 15 09:31:07 CET 1999

    MC> Chtel jsem se zeptat jestli neco podobneho (tj. hledani vyskytu
    MC> priblizne podobneho textu) existuje pro EMACS

V Debianu 2.1 je nějaký balíček, který by měl umožňovat např. na základě
aktuálního rozepsaného mailu nalézt v archívu maily se související
tématikou.  Ale je to jen pro Emacs 19, takže jsem to nezkoušel.

    MC> a jestli to podporuje cestinu (tj. je to schopno rozeznávat
    MC> ribliznost i s ohledem na mistni abecedu)?

Nevím, funguje-li to gramaticky nebo pouze řetězcově.

Kdyby to někdo prozkoumal, dejte vědět.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell