Emacs session?

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Březen 15 20:31:13 CET 1999

    VF> Takze tentokrat bych se chtel zeptat, zda lze nejak ulozit stav

    VF> celeho emacsu (otevrene soubory, pozice kde v nich jsem,...) a
    VF> pri opetovnem spusteni tento stav obnovit?

    HA> Vim, ze to neni zrovna odpoved na Vasi otazku, ale vzdy, kdyz
    HA> vidim neco tak jednoducheho, mam velke nutkani doporucit neco
    HA> mnohem slozitejsiho: jak to same udelat ve vimu:

    HA> :mksession nazev_souboru

Mám takové matné tušení, že co zde uvádíte pro vim, není to samé, co je
uvedeno výše pro Emacs.  Opravdu `:mksession nazev_souboru' skočí do
Info dokumentace vimu na místo, kde je popsáno, jak pracovat se sessions
ve vimu?  Pokud ne, jak to ve vimu provedu?

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell