Emacs a indentation

Vojta Filip vojta na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 22 21:39:45 CET 1999

Chtel bych docilit toho, aby kdyz v Emacsu programuju v C nebo v Jave,
tak aby mi odsazoval, jak ja chci. Tedy vzdy o 4, napr:

main()
{
    int a;
    if(a) {
        eee();
    }
}

V .emacs mam:

     (defun my-c-mode-common-hook ()
       ;; use Ellemtel style for all C like languages
       (c-set-style "ellemtel")
       ;; other customizations can go here
       (define-key c-mode-base-map "\C-m" 'newline-and-indent)
       (setq c-basic-offset 4)
      )
     (add-hook 'c-mode-common-hook 'my-c-mode-common-hook)
     (add-hook 'text-mode-hook 'turn-on-auto-fill)
     (setq-default auto-fill-hook 'do-auto-fill)

a vse je presne jak chci, pouze pokud pisu structuru nebo classu, z
nejakeho duvodu odsazuje o dvojnasobek, tedy o 8:

struct X {
        int i;
}

Nevite nekdo co nastavit, aby mi to odsazovalo jak chci?

  Diky

    Vojta