Syntaxhiglighting podle kontextu

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Listopad 29 22:29:39 CET 1999

    PM> nevite nekdo nahodou o nejakem textovem editoru pro Windows,
    PM> ktery by umel konfigurovatelny syntax highlighting zavisly na
    PM> kontextu? Mam na mysli neco jako JavaScript v HTML - normalne by
    PM> byl highlight na HTML znacky a mezi <SCRIPT> </SCRIPT> na
    PM> JavaScript.

    PM> Nejvic by se mi asi libila knihovna do Emacs. Pochybuju, ze by
    PM> ji jeste nikdo nenapsal/nepotreboval.

Nikdy jsem nic takového neviděl, ale lze se podívat po CWEB módech, ve
kterých se kromě HTML paskvilností taková věc může také uplatnit (když
jsem je naposledy zkoumal, tak to neuměly).

Pokud však jde pouze o zvýraznění HTML značek a JavaScriptových
konstrukcí, toho by mělo být možno vhodně zvolenou obarvovací definicí
docílit (i když netvrdím že jednoduše, doporučuji pozorně prozkoumat
úvodní komentář ve font-lock.el a dokumentaci k font-lock-keywords).

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell