Announce: emacs-cs-utils 4.3

Milan Zamazal pdm na freesoft.cz
Středa Září 1 22:49:18 CEST 1999

Zdravím všechny příznivce Emacsu.

Provedl jsem aktualizaci emacs-cs-utils pro Emacs 20.4.
Nový balík je k mání na
http://www.freesoft.cz/~pdm/software/emacs/czech/emacs-cs-utils-4.3.tar.gz .

Kromě updatu dokumentace balík díky Janu Buchalovi oproti předchozí
verzi obsahuje české jmenné svátky a překlad referenční karty Emacsu do
češtiny.

Připomínky, zejména doplnění dokumentace a opravy chyb, lze jako obvykle
zasílat na moji adresu.  Pokud mi někdo posílal něco, co jsem zapomněl
do balíčku zařadit, tak se omlouvám a přepošlete prosím.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell