Planuje nejkdo Uvod do Gnusu v CZ?

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Květen 5 12:20:38 CEST 2000

   From: Michal Kocer <kocer na gin.cz>
   Date: 05 May 2000 10:10:05 +0200

Ahoj,

   > Je to cca měsíc co čtu poštu Gnusem. Rozhodně je to news/mail reader,
   > který by stálo za to trošičku popularizovat.

to rozhodně ano, ale myslím si, že přednější je popularizovat Emacs. Když si
na něj lidé zvyknou (a není to těžké, že :-), tak budou hledat poštovní
program (message laboratory :-), který by splnil stejné požadavky jako splnil
Emacs. A Gnus je rozhodně lepší než RMAIL apod.

  > Zamýšlí někdo napsat něco takového (Pavle nemáš něco v zásobě pro Linuxové
  > Noviny ;)?

Bohužel ne :-( Ale jakmile dokončím to, co mám teď zrovna rozdělané (svoje
vzdělání ;-), plánuji napsat seriál o základech GNU Emacsu pro některý z
českých zpravodajských serverů a můžeme jej zveřejnit i v LN.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz