Xemac, WindowMaker a cestina

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Prosinec 13 04:48:51 CET 2001

On Wed, Dec 12, 2001 at 11:58:00PM +0100, Bolina Michal wrote:
> Dobry den
> nevim, proc mi nechodi nechodi cestina v Xemacsu(ver.21.1).
> funguje jen cast znaku s diakritikou. ve WM by melo byt vse
> o.k., cestina funguje pod rxvt i v xteru. pouzivam vzorovy
> konfig. soubor pro cestinu od Pavla Janika, distribuce RH
> 7.1

Nevím, jak ve verzi 7.1 ale v mé 7.0 byl součástí RedHatu XEMACS
bez mule (prostředí pro neamerická kódování). Musel bych
stáhnout kompletní balíčky z xemacs.org. Nakonec jsem se na to
vykašlal a chvilku blbnul s FSF Emacs a teď tady mám vim a je mi
moc dobře :-).

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

All parts should go together without forcing. You must remember
that the parts you are reassembling were disassembled by you.
Therefore, if you can't get them together again, there must be a
reason. By all means, do not use a hammer.
	-- IBM maintenance manual, 1925