RefTeX a FSF TeX-mode

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Únor 13 19:50:08 CET 2002

Dobrý den,

jeden dotaz ohledně RefTeX. Abych mohl manželku učit jak zacházet
s EMACSem, znovu jsem si ho nainstaloval (sám používám na psaní
dokumentů LyX, popř. vim), ale nefunguje mi RefTeX (jedná se GNU
EMACS 20.7-17 z distribuce RH 7.0CZ). Respektive, funguje, ale
jenom pokud ho explicitně spustím pomocí M-x reftex-mode.
Podle info stránek by mělo stačit přidat do .emacs

	(add-hook 'latex-mode-hook 'turn-on-reftex)

aby všechno fungovalo. Stalo se (viz přiložený .emacs soubor),
ale stejně se automaticky nenainstaluje při otevření TeXového
souboru (používám GNU tex-mode, nikoli AUCTeX).

Můžete mi někdo poradit, co je špatně, prosím?

	Děkuji

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

...every Man has a Property in his own Person. This no Body has
any Right to but himself. The Labour of his Body, and the Work
of his Hands, we may say, are properly his. .... The great and
chief end therefore, of Mens uniting into Commonwealths, and
putting themselves under Government, is the Preservation of their
Property.
	-- John Locke, "A Treatise Concerning Civil Government"