Offline IMAP v Emacsu

Matej Cepl matej na ceplovi.cz
Pondělí Červenec 22 12:09:45 CEST 2002

Dobrý den,

jsem dočasně ve vyhnanství na Windowsech, ale mám na nich nainstalovaný
TeXLive a NTEmacs, který dočasně využívám jako nejschopnější textový editor.
Co se týče mailování, tak jsem nakonec skončil v naprostém zoufalství u
Outlook Expressu, protože potřebuji offline (a disconnected; tj. včetně
synchronizace offline folderů) přístup k mému IMAPovému účtu na fastmail.fm,
což zdá se nikdo jiný (kromě Netscape Messengeru, který nemohu použít z
jiných důvodů) neumí.

OE mě štve (z mnoha důvodů) a tak jsem v nouzi nejvyšší ochoten vzít Emacs
na milost i jako mailovadlo. Snažil jsem se nastudovat info k Gnus, ale
nějak jsem to nepochopil. Je možné použít Gnus jenom na mailování (bez
news)? Jsou schopny offline a disconnected připojení k IMAPu (se
synchronizací offline folderů)? Je Gnus schopen posílat maily přes smtp
server (smtp.volny.cz; se všemi blbostmi jako je udržování fronty Unsent
Messages a tak)? Byl by nějaký emacsista ochoten mi dodat ukázku toho co
mám šoupnout do .emacs?

Děkuji za jakoukoli radu

Matěj