cestina v Adobe Acrobatu

Matej Cepl cepl.m na neu.edu
Pátek Březen 22 19:17:34 CET 2002

On Fri, Mar 22, 2002 at 03:23:04PM +0100, Jan wrote:
> Nevite prosim nekdo jak vytvorit v Adobe Acrotu 5.0 EN cesky
> dokument?  Vcetne hacku a carek. Nechci jit cestou Distilleru -
> dokumenty jsou potom moc velké.

Tohle nedává smysl. Acrobat není aplikace ve které by se daly
vytvářet nové dokumenty. Vstupem je buď PostScript (aka cestou
Distilleru; dokument se potom dělá v téměř čemkoli -- od
Notepadu, přes Word, až po PageMaker, QuarkXPress, nebo InView)
nebo můj oblíbený pdftex, ale to se vydáváte cestou TeXu (který
já sice upřednostňuji, ale pro začátečníka, nebo člověka, který
to nemyslí vážně, to není moudré).

Doporučoval bych spíše než zatratit Distiller projít si všechny
jeho volby (font substitution, komprese, optimalizace,
rozšíření). Myslím, že novější distillery (verze 4.0 a výše
minimálně) mají přednastavené sady hodnot, které jsou lepší pro
vystavení na Web (t.j. menší) nežli pravděpodobně implicitní
varianta pro PrePress (která dělá asi skutečně monstrózní
výsledky).

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The politician attempts to remedy the evil by increasing the very
thing that caused the evil in the first place: legal plunder.
	-- Frederick Bastiat