kp-end v emacsu

Michal Kratky kratky na fzu.cz
Středa Únor 5 08:48:13 CET 2003

Zdar,

pouzivam linux s X11. V nem xev mi ukazuje, ze klavesa 1/End na numericke
klavesnici je spravne mapovana na symbol KP_End . Pripojim se na par vzdalenych
stroju, spoustim tam emacsy, a na nekterych mi funguje mapovani klavesy
[kp-end] .

Problem: Na nekterych strojich mi nefunguje mapovani klavesy [kp-end] .
Kdyz napisu

	[F1] k [kp-end]

dostanu popis klavesy [end] . Pri tom mapovani klavesy [M-kp-end] funguje
bez nehod.

Stejne se chova klavesa [kp-insert] . Nevite nekdo co s tim? Delaji mi to
nektere starsi emacsy v Solarisu, ale i treba emacs 21.2.1 v RedHatu.

Dekuji

	Michal Kratky