xemacs lang/font/xml nastaveni

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Neděle Leden 5 01:13:35 CET 2003

Dobry den,

pisu xml dokument (respektive xhtml). Zkusil jsem xemacs, libi
se mi, ze umi doplnovat tagy podle DTD. Problem je, ze mi nezobrazuje
iso8859-2 fonty.
je to xemacs-21.2 z rh7.3
zkousel jsem (set-language-environment Latin-2 n. iso8859-2)
v kombinaci s Emacs*Font:
-b&h-lucidatypewriter-medium-r-normal-sans-18-180-75-75-m-110-iso8859-2

(ktery mi jinak funguje celkem dobre). Font se zobrazi, ale pismena
s diakritikou se zobrazi spatne a jinym fontem.

dale me zajima, zda je schopen emacs nacist DTD primo z url (zatim
pouzivam
kopii z w3.org v aktualnim adresari)

a co hledat, kdybych chtel pohybat packami u autoindentu pro xml.

v neposledni rade bych byl vdecny za link na nejake resources
(zatim hledam v emacswiki - link z emacs.org)

diky. S pozdravem

Petr Chloupek