Emacs: nastaveni v .emacs a novy frame

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Květen 31 07:50:59 CEST 2003

    JN> Muze byt problem v tom, ze emacs poustim na vzdalenem pocitaci a
    JN> Xserver mam pusteny na sve stanici?  Letmym pohledem do strace
    JN> se mi zdalo, ze emacs hleda fonty na tom vzdalenem stroji kde je
    JN> spousten a samozrejme nic nenajde.

Předpokládám že Emacs používá pro práci s fonty normální Xové funkce,
takže hledání na vzdáleném stroji je nepravděpodobné.  Samozřejmě také
záleží co se mu předává za X resources, ale to už je věc vašich
inicializačních Xových souborů.

Milan Zamazal

--
Omigod, it's a flame war about a flame war.  You know, a meta-flame war!
                                                 Kenny Tilton in comp.lang.lisp