Potize se syslogd

Pavel Machek machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 1 16:37:37 CET 1996

Ludek Brukner (lubr na hardy.regionet.cz) wrote:
: Zdravim,
:
: syslogd mi obcas na masine `zatuhne' a tudiz nastane
: nekolik veci najednou: nelze se prihlasit jako root
: (ani su), zadne ppp dial-up neprojde, atd. - coz
: se da cekat, protoze kazdy proces, ktery ma neco zapsat do
: (pres) syslog, tak dostane SIGHUP.
:
: V manpage jsem nenasel nic o restartu. Jak je bezpecne
: odstrelit syslogd? (samozrejme nebudou updateovany loggy)

syslogd je v podstate tool k nicemu, takze killall syslog
nikomu nevadi. Jina otazka je jestli je to dobry napad (je
dobre vedet co se na systemu deje)

: Lze ho vzpamatovat nejakym signalem?
:
: Pouzivam syslogd z Slackware 3.0, ktery byl upraven
: pro kernel 2.0.26.

Skusil bych si zkompilovat / nainstalovat vlastni versi
syslogu z nejnovejsich zdrojaku.

This is my little buggy signature...				Pavel