Linux WWW server a W95 FrontPage

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 2 15:19:58 CET 1996

Radek Vybiral wrote:

> A zkousel to uz nekdo pod Linuxem? Podporujou tam jenom BSD Unix a jine.
> Potreboval bych to rozbehnout na Linuxu pod NCSA.
>
> R.V.

Podporu techto unixovych veci dela pro Microsoft nejaka dalsi firma.
Maji vystaveny binarky pro Linux a spoustu dalsich Unixu.
Je u toho presny navod, jak to nainstalovat a konfiguracni
soubory pro Apache, NCSA atd.

Nemuzu si ale vzpomenout, jak se ta firma jmenuje.

Kdyby si s tim nekdo chtel hrat, tak mu ten balik pro Linux
vystavim na ftp, ma pres 5MB.

                   bye
                             pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |