crash system

Jan Kasprzak kas na brn.foresta.cz
Pondělí Prosinec 2 17:04:23 CET 1996

"jonny" <jonny na defadmin.utc.sk> napsal:
: mam jeden dotaz, existuje nejaky sposob, ako moze user svojim programom
: odpalit system? (linux)
: u winNT4.0 to ide, staci aby nejaky proces otvaral vacsie mnozstvo
: podprocesov .....
: pri cislo 400 mi system bez nejakeho upozornenia zamrzol :)))

	Linux pravdepodobne tak lehce neshodite (kazda verze SparcLinux
kernelu je podrobovana testu nekolika crashme a i386 je podobne stabilni).
Muselo by jit o chybu kernelu a ta by byla dost rychle opravena.

	Muj Linux pada jen tehdy, kdyz se mi nerozebehne vetrak
na procesoru (BTW, pry take pomaha nejaka silikonova pasta mezi
chladic a CPU -- vi o tom nekdo neco?).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas na foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]