crash system

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 2 18:36:12 CET 1996

On Mon, 2 Dec 1996, Pavel JANIK ml. wrote:

> Co treba tento zpusob:
>
> 	1. napsat programek, ktery si alokuje spoustu, spoustu, spoustu,
> spoustu, spoustu, spoustu, spoustu, spoustu, spoustu a spoustu pameti a pote
> co linux zacne drsne swapovat tak jeste alokuje pamet a posleze az neni kam
> swapovat , tak je to hotovo :-( Prikladem je muj pocitac, ktery lze
> spolehlive shodit tim, ze kompilujete nove jadro v Xech a par~ite SVGA Doom.)
> (8MB, pouze 17MB swap)
>
> 	2. BTW, co udela proces, ktery neustale forkuje ??? Napr. SUNOS 4.1.4
> [...]

No kdyz pisete Linux 1.3.96 - to se mi na Linuxu libi, ze kdyz se najde
chyba ktera je zavazna, tak se okamzite opravi. (no ne sama, ale vite jak
to mislim - nejmenovanym micro*oftum muzete posilat detailni popisy bugu
jak dlouho chcete a oprava do pul roku se da oznacit za hbitou...)

Takze k 1.3.96: tahle verze jde crashnout i jednoduseji: prikazem
grep cokoliv /dev/zero. Podminkou ovsem je procesor 486, na Pentiich
to nebezi. Plati to i pro par dalsich verzi, ale 2.0.0 uz je imunni.
BTW ten grep by mel byt GNU - ale to urcite stejne na Linuxu vsichni
maji...

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>