AHA2940 + Quantum Atlas + Wide->Normal SCSI adapter

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Prosinec 2 23:15:40 CET 1996

Dobry den,

dostal se mi do ruky 2.1G Quantum Atlas, ktery mel puvodne prijit
kolegovi, ale jeste mesic ci dva mu neprijde jeho Mac, tak bych
ho mohl vyuzit ve svem stroji. Jenze:

Je to puvodne Wide SCSI disk, prodany jako Normal s tim, ze ma adapter
Wide->Normal SCSI (videl jsem poprve v zivote). AHA jej sice pozna,
ale v novejsich verzich DOS setupu o nem tvrdi, ze ma 1.6GB. Muj stroj
jej pozna OK, pri fdisku ovsem tvrdi, ze disk ma 32 hlav, 16 sektoru
na cylindr a 6 (ano, SEST) cylindru, cili zjevne je cosi spatne. Vim,
ze byly Quantumy Atlasy se spatnym BIOSem, ale tohle je novy kousek,
takze zrejme je to zpusobene tim silenum adapterem (na Macich ovsem
chodi v pohode, stejne tak na AHA2940W a i mem AHA2940 v DOSu). Nema
nekdo nejakou ideu, jak to obelstit, nesetkali jste se s timhle
problemem uz nekdy?

Myslite, ze by pomohlo by upgrade driveru/jadra?

Konfigurace:

Linux version 1.3.52 (root na launzatte) (gcc version 2.7.0) #2 Tue Jan
16 19:46:19 MET 1996

Adaptec AIC7xxx driver version: 2.15/2.2/2.3

Compile Options:
  AIC7XXX_RESET_DELAY    : 15
  AIC7XXX_TWIN_SUPPORT   : Enabled
  AIC7XXX_TAGGED_QUEUEING: Disabled
  AIC7XXX_SHARE_IRQS     : Enabled
  AIC7XXX_PROC_STATS     : Disabled

Adapter Configuration:
          SCSI Adapter: AHA-2940
              Host Bus: Single
               Base IO: 0xd800
                   IRQ: 11
                   SCB: 2 (16)
            Interrupts: 13767
         Serial EEPROM: True
         Pause/Unpause: 0x0e/0x0a
  Extended Translation: Enabled
        SCSI Bus Reset: Enabled
            Ultra SCSI: Disabled

Dik.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria