problem s E-Mailem

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Prosinec 3 01:59:38 CET 1996

Vladimir Tichy wrote:

> Dobry den,
>
>      muze mi prosim nekdo poradit? Spravuji v praci pocitac s Linuxem
> (plni funkci routeru nase sit <-> Internet a nameserveru) a velice me
> trapi fakt, ze pokud kdokoliv na nektere ze stanic site pouzije jakykoliv
> E-mailovaci program (osobne jsem zkousel napriklad Eudoru pro Wokna),
> nastavi si jako SMTP server tento pocitac a jako svoje jmeno moje jmeno,
> nemuze sice bez hesla do meho mailboxu, muze vsak vesele posilat pod cizim
> jmenem dopisy do sveta. DA SE MU V TOM ZABRANIT ? Ale tak, abych ja, pokud

Ne,jedine co muzete udelat je overovat si dopisy treba s pomoci PGP.
Na internetu je dost "sendmailu",ktere nezaznamenavaji skoro nic.
Vecinou takove podivne implementace obsahuji postaci na Novell Netware.

> si sednu ke konzoli, nebo se na ten pocitac prihlasil telnetem, posilat
> mohl.
>      Pro uplnost uvedu, ze ta sit bezi pod Novellem a bezny uzivatel pro
> praci s postou pouziva Pegasus Mail, ktery postu posila a prijima pres
> Mercury na tom Novellu.

;-)

Nekde jsem videl i seznam  adres "bezpecnych" sendmailu a prestoze nekdy
zjistite alespon IP adresu - muze byt i to na nic - viz.Novell
Netware.Nevim jak kde ,ale treba u nas na skole mela vecina pocitacu IP
adresu dynamickou :-(

>      Doufam, ze svym dotazem nebudu nikoho inspirovat, jak kompromitovat
> ostatni uzivatele Internetu.

 Kdo toho zneuzit chce - ten to zna.Horsi je spis myslet si,ze to co je
za from: je vzdy a zarucene pravdive.

Zamezit tomu nejde.

--

   S pozdravem
       Petr Snajdr

A)bortovat, Z)kusit znova, U)derit velkym kladivem?