problemy s IPX linux routerem

Jan Sritter sritter na satoya.cz
Úterý Prosinec 3 13:28:21 CET 1996

Petr Jakobe <jkb na mrkev.vabo.cz> píše v článku
<199612011650.RAA28172 na elessar.ics.muni.cz>...
> Dobry den,

, takze IPX pakety jako takove
> prochazeji. Pouze ty ktere se tykaji WIN maji problemy. Nevite
> v cem by to mohlo byt, nebo neprovozuje nekdo z vas podobne
konfigurovanou
> sit. Ve skole pouzivaji na routovani NW, takze jim ta WIN sit funguje
vsude.
> Diky za odpoved
>
> 			Petr Jakobe

No ja jsem jenom zjistil, ze pro routovani se standardne pouzivaj takzvany
RIP (Routing Information Packets) na socketu 0453, a ze kdyz si pustis Wfw
nwbo W95 tak si krom tehle paketu posilaj i pakety pres socket 5555. Staci
se podivat pres open socket. Nevim proc to delaj, ale typnul bych si ze je
v tom zakopanej pes alebrz takovejhle socket ani LINUX defaultne
nezroutuje.

							Honza