sendmail a /etc/group

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 3 19:41:58 CET 1996

Dobry den,

zkousel jsem si nakonfigurovat sendmail (8.8.3) a chtel bych, kdyz
prijde mail na adresu xxx na host.domain.cz, kde 'xxx' je skupina
definovana v /etc/group, aby se rozeslal clenum teto skupiny. Bohuzel
nikde v dokumentaci jsem nenasel zpusob, jak to udelat. Dokazal bych
k tomu donutit deliver (proste se mu napise vhodny skript, ktery ty
jmena skupin nahradi jmeny uzivatelu v nich, a ten se mu podstrci jako
deliver.sys), jenze jsem narazil na problem, ze jakmile sendmail zjisti,
ze jmeno neodpovida zadnemu lokalnimu uzivateli, posle mail zpatky
(user unknown) a program deliver se ke slovu vubec nedostane.
  Samozrejme, ze to jde resit tak, ze opisu ty skupiny z /etc/group
do /etc/alias nebo dam do cron tabulky skript, ktery to bude delat
pravidelne za mne, jenze se mi zda, ze by to nemelo byt nutne. Budu
vdecny za vsechny napady.

                                                     Michal Kubecek