Alokovana pamet v Xfree 3.2 (zpomalovani linuxu)

Pavel Machek machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 4 12:46:37 CET 1996

Bouska Richard (XBOUSKA na cs.felk.cvut.cz) wrote:
:
: Prave jsem cetl ze system okamzite vrati pamet, ktera byla aplikaci
: alokovana je vracena po jejim ukonceni.
:
: To je sice pravda, ale jsou plikace, ktere bezi stale. Vcera jsem nekolik
: hodin bojoval s xfigem a zdalo se mi ze je pocitac stale pomalejsi a
: pomalejsi a pomalejsi......
:
: Kdyz jsem si pustil top tak jsem zjistil, ze X zabiraji 103% pameti, to
: je 40 Mb. Proste X asi nevraceji vsechny prostredky po ukonceni X-klientu.
:
: ps: Samozrejme, ze jsem ukonmcil vsechnu X aplikace, provedl restart
: window-manageru.
:
: Pamet se uvolnila az po restartu x-window systemu.
: No proste jako by to psal Bill.

To je ale problem Xu. Nikdo tu netvrdi, ze Xy jsou dobry system.
(A par lidi uvazuje o jejich prepsani - vcetne me).
This is my little buggy signature...				Pavel