Zapisovaci CDROM

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 4 14:35:25 CET 1996

> Poradte, existuje software na zapisovani CDrom pro linux, respektive pro
> UNIX.
> Aby umel alespon zapis CDROM ISO, a CDROM Audio?
>
> CDrom je 4x/2x Mitsumi

Zkusil bych cdwrite, nevim ted z hlavy, umi-li Mitsumky (zatim jsem mel tu
cest jen s Yamahou).

                                                                  .u$e.
   Cheers                                                       .$$$$$:S
        Jakub                                                   $"*$/"*$$
                                                                $.`$ . ^F
                                                                4k+#+T.$F
Jakub Jelinek, jj na sunsite.mff.cuni.cz                           :R"+  t$$B
Administrator of SunSITE Czech Republic                      ___#       $$$
MFF, Charles University, Prague                              |  |       R$$k
Give your Sparc a new beginning - SparcLinux                ddd |  Sparc $9$F