IDEA loopback device

Jan Kasprzak kas na foresta.cz
Středa Prosinec 4 13:51:57 CET 1996

	Zdravim,

	potreboval bych (pro projekt bezpecne pocitacove ucebny,
diskutovany v jinem threadu) nekde sehnat modul, ktery implementuje
do loop device (linux/drivers/block/loop.c) sifrovani algoritmem
IDEA. Vim, ze tento modul nekde existuje (spolu s modulem pro DES),
jenze nevim kde. Stravil jsem dopoledne hledanim po Webu, ale
dostal jsem jen tu originalni zpravu z Linux-kernel, kde nekdo
posilal DES verzi.

	Pokud vim, je nekde v .uk archiv neoficialnich patchu
na Linux, ale nevim, kde presne to je. Ma nekdo nejaky napad?
Odpovedi prosim osobne na kas na muni.cz -- poslu do konference summary.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas na foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]