3c509 combo

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Středa Prosinec 4 16:59:56 CET 1996

On Wed, 4 Dec 1996, Robert Spalek wrote:

> nevim sice, jak to udelat v linuxu, ale ja osobne jsem nabootoval
> pocitac v dosu a spustil dodany konfiguracni program a tam jsem kartu
> nastavil na TP only. Linux pak automaticky pouzije vnitrni nastaveni
> karty. mas jistou sanci, ze nekdo naprogramoval totez pro linux, ale
> pochybuji, ze by to byla firma 3com.
> --
Dalsi moznosti jsou dat primo parametr pro TP pri startu Linuxu do Lila.
Nebo zkompilovat ten ovladac primo s tou podporou. Vse by melo byt popsano
v nejakem 3c*.c nebo README. Samozrejme ze je nejlepsi cesta nastavit ji
v Dosu a Linux by to mel zachovat.

R.V.

> Robert Spalek; NoSense
> e-mail: robert na atrey.karlin.mff.cuni.cz
> mobil: 0602/435889

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |