Novinky na ftp.fi.muni.cz

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 5 10:05:36 CET 1996

	Linuxovy archiv na ftp.fi.muni.cz ma nyni tyto novinky:

/pub/UNIX/linux/distributions/redhat/security/
	(kryptograficky software pro RedHat. Zrcadleno
	ze SunSITE CZ, ktere to ma asi z ftp.replay.com).
/pub/UNIX/linux/distributions/debian/non-US/
	(kryptograficky a dalsi neexportovatelny software pro
	Debian. Zrcadleno z ftp.uni-mainz.de)
/pub/UNIX/linux/kernel/unofficial-patches/
	(Neoficialni patche na jadro -- napriklad dmsdosfs, noatime,
	IDEA a DES loopback device, ... Zrcadleno z ftp.lmh.ox.ac.uk).

	Momentalne neni jeste mirror poslednich dvou veci hotovy,
ale predpokladam, ze vecer by to uz melo byt OK.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]