Zip problem pripojeni

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 5 14:14:04 CET 1996

Dik za info.

>    EPP je dilo firem Intel, Xircom a Zenith a je urcen prevazne
> pro pripojovani ruznych specialnich zarizeni jako externi disky,
> sitove adaptery apod. Jedna se v podstate o jakesi rozsireni sbernice
> po paralelnim portu, ktere by melo byt temer stejne rychle jako ISA.

Predpokladam, ze tohle nas asi ze vseho (krome standardniho modu)
bude zajimat nejvic. Neni mi zcela jasny, jestli se po tychz datovych
dratech D0-D7 posilaji (na stridacku) data tam i zpatky anebo to jede
po jinych dratech.

S tim souvisi otazka kabelu, jestli pro tenhle (a ostani) pripojeni
vystacim s klasickym parallelnim prodluzovakem (GND, D0-D7 a ty tri
ridici draty zpatky) anebo potrebuju mit propojenych vic dratu.

> 							Martin

Petr