Ducharina

4-130.1 Jan Januska J.Januska na sh.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 5 16:59:07 CET 1996

Omlouvam se vsem, kteri si budou myslet, ze to sem nepatri
(kdyz ne sem, tak kam bych se mnel obracet s takovymi problemy)

Pouzivam Netscape3 ve XFree86 3.2 pod Slackwarem 3.1 s jadrem 2.0.0
Pokazde, kdyz (chci) pristupovat na stranky s timto URL:

    http://sunsite.mff.cuni.cz/........{na zbytku nezalezi}

Tak po stahnuti stranky Netscape spadne s hlaskou BUS ERROR.
Ducharina je v tom ze to pada jen a jen v tomto pripade.

 - v NETSCAPE 3 pro W95 tyto stejne stranky nepadaji(myslim Netscape)
 - na zadnych jinych mistech (URL) mi Netscape nepada

Muze mi nekdo prosim dat par tipu, kde hledat jadro pudla. Pripadne
jestli se podobna prihoda nestala nekomu jinemu.

                        Diky Honza Januska