crash system

Juraj Panko Juraj.Panko na tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 5 17:44:49 CET 1996

			Dobry den !
According to Petr Her~man.
V starsom PC-Worlde bola spominana karta, ktora obsahovala tri snimace
teploty (odporucalo sa lepit ich na CPU a disky) a rele, ktore spinalo
nejake pridavne ventilatory (a navyse to malo na zadnej strane seriovy port,
ktorym sa to dalo programovat, pripadne na ten serial tiez vedelo posielat
signaly, takze teoreticky  (ak by to niekto napisal) by to vedelo poslat
stroj pri prehrievani do hajan (to uz si ale nie som isty, ci by prehriaty
CPU dokazal spravne vyhodnotit ponuku k spanmku :-)
> Pokud jsem takovy paran, ze mam stroj u nohou ve dne v noci, tak to
> mozna muze mit nejaky efekt. Pokud ale mam server v nejakem kumbale,
> do ktereho nepachnu jak je rok dlouhy, tak to bzuceni bude leda vyhanet
> mysi ven.

> Jak to maji trebas Digitalove (snad na to nemaji patent):
> Vepredu velky velky vetrak asi 12cm a od neho takovy trychtyr, ustici
> u velkych chladicich zeber na processoru

Rovnake riesenie pouizvaju DELL boys - ale u desktopov to robia odzadu -
samostatny ventilator (rovnako velky ako na zdroji, ale tesne vedla) a fuka
na OBROVITY chladic Pentia Pro ... (nezavidte, mal som iba zapozicane na
demo :-(

Juraj Panko
panko na ccsun.tuke.sk