sendmail a /etc/group

Ondrej Pejsa pejsa na clnet.cz
Pátek Prosinec 6 14:32:43 CET 1996

Michal Kubecek wrote:

> Dobry den,
>
> zkousel jsem si nakonfigurovat sendmail (8.8.3) a chtel bych, kdyz
> prijde mail na adresu xxx na host.domain.cz, kde 'xxx' je skupina
> definovana v /etc/group, aby se rozeslal clenum teto skupiny. Bohuzel
> nikde v dokumentaci jsem nenasel zpusob, jak to udelat. Dokazal bych
> k tomu donutit deliver (proste se mu napise vhodny skript, ktery ty
> jmena skupin nahradi jmeny uzivatelu v nich, a ten se mu podstrci jako
> deliver.sys), jenze jsem narazil na problem, ze jakmile sendmail zjisti,
> [...]

Predem varuji ze nejsem zadnej Sendmail guru nicmene pokud se nepletu,
tak je mozne nastavit "LUSER_RELAY" kam jde veskera posta smerovana na
neexistujici uzivatele. Tim by to melo byt mozne smerovat do nejakeho
vlastniho SW.

	Zrejme to neni nejlepsi cesta, ale mohlo by to taky fungovat.

        Ondrej Pejsa <pejsa na clnet.cz>	       CLNet Ltd.
        -----------------------------          Jindricha z Lipe 124
     	 supervisor of CLNet Network   470 01  Ceska Lipa
    	 <http://www.clnet.cz/>		       Czech Republic