prehriatie pocitaca

Gabriel Svajko svajko na r-net.sk
Pátek Prosinec 6 16:46:46 CET 1996

On Fri, 6 Dec 1996, Juraj Panko wrote:

> 				Dobry den !
> According to Sauer David.
> Islo o "udelatko" vyuzivajuce peltierov jav, ale tiez si viac nepamatam...
> :-(
no co si ja pametam z fyziky peltierov jav je zalozeny na tom ze sa spoja
2 rozne kovy , pusti sa do nich prud a v jednom mieste spojenia sa spoj
ochladzuje , v druhom ohrieva , cize taky chladic sice na strane procaku
chladi ale na druhej strane sa o to viac zahrieva (+straty) a to
zahrievanie treba tak ci tak vetrat cize bez pohyblivych casti (vetraku)
sa to nezaobide :(

[fyzici nebite ma :)]

--
Gabriel (Snowman) Svajko