Posta z Novelu

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Pátek Prosinec 6 18:49:59 CET 1996

> Date sent:      Fri, 6 Dec 1996 18:28:07 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Ales Pour <root na hnipak.sh.cvut.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        RE: Posta z Novelu

> Anebo pouzivat pine; umi pop i newsy, sem s nim fakt spokojenej...
>     Ales
>     Strahov

Ja mam jeste takove nouzove reseni. Na svazku SYS novelskeho serveru
u nas(CVUT FEL) mame adresar MAIL/<nejake_hexa_cislo>. V pripade
nutnosti pouzivam ftp a stahuji soubory s maily (zacinaji y<neco>).
                                David Sauer
                                xsauer na hwlab.felk.cvut.cz