sendmail a /etc/group

Ondrej Pejsa pejsa na clnet.cz
Pátek Prosinec 6 19:56:35 CET 1996

Martin Mares wrote:

> Hello, world!

>    Pokud vim, to je pouze relay, tedy _stroj_, na ktery se to ma posilat,
> nikoliv e-mailova adresa vcetne jmena uzivatele.

Ja jsem linej lovit to momentalne v dokumentaci, ale myslim, ze lze
deklarovat "MAILER" pro ten LUSER_RELAY, tedy alespon to jsem mel na
mysli.

        Ondrej Pejsa <pejsa na clnet.cz>	       CLNet Ltd.
        -----------------------------          Jindricha z Lipe 124
     	 supervisor of CLNet Network   470 01  Ceska Lipa
    	 <http://www.clnet.cz/>		       Czech Republic