Ducharina

test xmyslik na smrt.cz
Sobota Prosinec 7 03:50:19 CET 1996

In article <8F15482485 na logout.sh.cvut.cz>, you wrote:
>Omlouvam se vsem, kteri si budou myslet, ze to sem nepatri
>(kdyz ne sem, tak kam bych se mnel obracet s takovymi problemy)
>
>Pouzivam Netscape3 ve XFree86 3.2 pod Slackwarem 3.1 s jadrem 2.0.0
>Pokazde, kdyz (chci) pristupovat na stranky s timto URL:
>
>    http://sunsite.mff.cuni.cz/........{na zbytku nezalezi}
>
>Tak po stahnuti stranky Netscape spadne s hlaskou BUS ERROR.
>Ducharina je v tom ze to pada jen a jen v tomto pripade.
>
> - v NETSCAPE 3 pro W95 tyto stejne stranky nepadaji(myslim Netscape)
> - na zadnych jinych mistech (URL) mi Netscape nepada

> [...]

To se mne stavalo taky. Pak jsem do systemu vrazil libc 5.4.11-14 a jede to.
Proste problem netscape-libc

lada

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik