IP_masq a transparent proxy support

test xmyslik na smrt.cz
Sobota Prosinec 7 03:59:46 CET 1996

In article <Pine.LNX.3.95.961202160556.15007C-100000 na kerberos.troja.mff.cuni.cz>, you wrote:
> [...]
>tak, jak by sel na cilovy server, tzn. napr:
>
>GET /stranka HTTP/1.0
>
>Zatimco skutecny proxy request vypada takhle:
>
>GET http://server/stranka HTTP/1.0
>
>[pokud jsem neco zmrsil, tak mne nekamenujte, nejsem kyborg a nemam HTTP
>ve firmware :) ]
>
>a cilovy proxy server je z toho zmateny (narp. Apache to povazuje--celkem
>logicky--za lokalni pozadavek)
>
>Podpora transparent proxy vyzaduje specialni upravu proxy serveru (a nevim
>o zadnem, ktery by to nyni mel). Pokud to chce nekdo udelat, tak mu rad

Aha, tak to by odpovidalo skutecnosti. Stavalo se mi ze mi ten pocitac
opravdu vzdycky dal svoje dokumenty. Nekde na siti jsem videl redirektor
z nejakeho portu do portu www, neco jako simpleproxy nebo tak nejak. Takze
kdyz dam url ve tvaru
http://sunsite.ms.mff.cuni.cz/pub/linux
tak normalne se z toho vyrizne adresa sunsite.ms.mff.cuni.cz, na ni se
nakonekti browser a tamnimu www serveru rekne
GET /pub/linux HTTP/1.0

? Takze kdybych chtel napsat proxy, ktera to bude umet, tak bych tedy
musel zjistit kam _mel_ smerovat ten puvodni paket, vzit si z neho IP
a vrazit ho do toho GET <vrazeno http://IP>dokument HTTP/1.0 pozadavku
a tohle poslat lokalni proxy (apache) ?

Lada

>--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik