crash system

Daniel Stanek Daniel.Stanek na mius.cz
Pondělí Prosinec 9 10:15:53 CET 1996

   Zdravim vsechny!

mj na k332.feld.cvut.cz (Martin Mares) wrote:

>   Povetsinou se to v tomto pripade nehroutilo, ale neskutecne zpomalilo
>-- vlivem chyb trvalo vyrizeni jedne alokace stranky asi minutu. Nicmene
>tato chyba je jiz opravena.

   Budete se divit, ale ja mam presne opacny problem :-) Muj Linux se
s zeleznou pravidelnosti sam od sebe resetuje - a to pravidelne po
jednom dni a sesti hodinach (po mesici a pul sledovani).
  V logu neni vetsinou zhola nic, jakoby nekdo vypnul proud - zadnej
shutdown, nic - jen asi parkrat se tam pred resetem objevilo cosi jako
"unable to handle kernel paging request at virtual address c0c00000"
..
  Instalace je Slackware 3.1, non SCSI puvodni jadro. Pocitac je
486SX, 12MB pameti, 850 HD (WD), 30MB swap partition.
  Zkousel jsem prelozit a instalovat nove jadro (2.0.0 a 2.0.25), ale
to mi vubec nechtelo nabootovat. Vzdy po hlasce "VFS mounted root
filesystem" (tedy pred spustenim init) pocitac zatuhnul - resp. se
zpomalil natolik, ze dobootovani trvalo asi 30 minut. Zkusel jsem
hodne konfiguraci (s moduly i bez, ten a ten HW) a krome distribucniho
jadra se mi nepodarilo nabootovat nic.

   Puvodne jsem tipoval nejaky HW problem (pameti, disk, zdroj), ale
ta pravidelnost mi v tom nehraje. Uvitam kazdou vasi radu ...

Preji prijemny den
Dan

ps: necitim se byt BFU, takze prosim primerene odpovedi ... :-)