Kernel s APM, X a vypinajici se monitor

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Prosinec 9 12:00:39 CET 1996

Dobry den,

    Narazil jsem na zajimavy problem:
Chtel bych, aby se mi pri delsi necinnosti pocitace vypinal minimalne
monitor, a tak jsem pri kompilaci kernelu povolil volby APM a APM screen
blank. Na consoli se vse vypina, jak ma (tj. po nastavene dobe setterm
-blank n), ale po spusteni X se monitor vypne take! Nevite nekdo, kde
hledat problem (graf. karta S3Trio64V+, XFree 3.2, Kernel 2.0.26,
procesor amd K5, 16 MB RAM)? Neznate nejake zdroje informaci o APM v Linuxu?

			Diky,
					Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |