Tab Widgets

Ondrejicka Stefan ondrej na axp.idata.sk
Pondělí Prosinec 9 14:34:49 CET 1996

Hi all.
On Wed, 4 Dec 1996, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>   netusite jak v X-Window udelat  takove ty zalozky,co pouziva Netscape
> v Options ?
> Teda myslim jinak nez za pouziti Motifu.Prosel jsem par knihoven a kde
> nic tu nic.
> Vim sice o par,ktere to umi,ale ty jsou zase zatim "neverejne".
>
> BTW:Umi nejaka free/Share knihovna vytvorit tlacitka s ToolTips ( kdyz
> na nich zastavim mysi tak se objevi definovany napis ) viz. zase
> Netscape Toolbar ( Jenze tam je vse v Motifu ).

Nieco takeho (aj ten helpik ku tlacitkam a vsetkemu ostatnemu aj ten tabs
widget) som pred nedavnom pisal a este stale na tom pracujem  (az na ten
nedostatok casu) . Ak mate o to zaujem poslem Vam to je to taky widget set,
ktory obsahuje tlacitka , komplet menu , scrolbary , scrollwindow , list ,
scrolled list . Pouziva len Xtoolkit . Je to dost natvrdo pisane ale
funkcne (nezarucujem) . Nulova dokumentacia .... :-).

 		ondrej na elf.stuba.sk